تصویر لوگوی داتیس نمایندگی داتیس

داتیس برندی آشنا در تولید لوازم آشپزخانه همواه سعی نموده اسـت تا رضایت مشتریان خود را در اولیت قرار دهد. شرکت داتیس با سابقه فراوان در تولید لوازم توکار آشپزخانه و لوازم برقی آشپزخانه گوی سبقت را از سایر رقبا ربوده است. فروشگاه اینترنتی فرجی هوم به عنوان نمایندگی فروش داتیس ، توانسته سهمی از این بازار را به خود اختصاص دهد. اجاق گاز داتیس ، هود داتیس ، سینک داتیس ، فر توکار داتیس از جمله محصولات پر فروش داتیس هستند.

محصولات برند داتیس در نمایندگی فروش داتیس :

شرکت داتیس محصولات متنوعی را با توجه به نیاز مشتریان تولید و روانه بازار فروش نموده است.
هود آشپزخانه داتیس ، سینک ظرفشویی داتیس ، فر توکار و رومیزی داتیس ، ماشین ظرفشویی داتیس ، مخلوط کن داتیس.

تلفن های تماس با نمایندگی داتیس تهران

021-65020897 | 09128919597 | 09126594776

خرید سینک ظرفشویی داتیس در نمایندگی فروش داتیس :

سینک ظرفشویی توکار با خطوط موازی 2 لگنه استیل با عمق 23.5 سانتیمتر مدل 190یکی از با کیفیت ترین محصولاتی که داتیس درتنوع بالا تولید میکند ، سینک داتیس است. سینک ظرفشویی داتیس در 2 جنس شیشه و استیل ضد خط و خش 304 با ضخامت 0.8 میلیمتر تولید میشود. طراحی سینک داتیس به گونه ایست که با توجه به طرح های متنوعی که دارد، نظر هر مصرف کننده ای با هر سلیقه ای را به خود جلب می کند. سینک ظرفشویی توکار داتیس از جنس ورق استنلس استیل 304 با ضخامت 8 میلیمتر ، دارای استاندارد CE اروپاست.

خرید اجاق گاز صفحه ای داتیس از نمایندگی داتیس :

گاز صفحه ای داتیس رنگ مشکی جنس شیشه ای 5 شعله هوشمنده به همراه وای فای لبه تراش خورده مدل dg 585از دیگر محصولاتی که در بازرگانی فرجی به عنوان نمایندگی داتیس عرضه میشود، اجاق گاز صفحه ای داتیس است. این محصول در انواع 2 شعله ، 3 شعله ، 4 شعله و 5 شعله تولید گردیده.

جنس صفحه گاز رومیزی داتیس نیز از 2 جنس شیشه سکوریت مقاوم در برابر ضربه و شوک حرارت و استیل ضد خط و خش است.
تولید گاز رومیزی هوشمند از ابتکارات این برند خوشنام است. که توسط فروشگاه فرجی هوم به عنوان نمایندگی فروش داتیس عرضه شده است. این محصول هوشمند امکان اتصال به وای فای دارد و می توان از طریق نرم افزار مطمئن شد که آیا گاز خاموش اسـت یا روشن.

گاز صفحه ای داتیس شیشه شات ایتالیا رنگ سفید جنس شیشه ای 5 شعله مدل dg 582 اولتربا توجه به نیاز بازار ، محصولات گاز رومیزی داتیس در 2 مدل قطعات ایرانی و ایتالیایی  پرچم کشور ایتالیا  تولید شده اند.
محصولات با قطعات ایتالیای که از شرکت ساباف ایتالیا هستند قیمت بالاتری نسبت به محصولاتی دارند که قطعات آنها ایرانیست.

خرید هود داتیس از بازرگانی فرجی:

هود مخفی داتیس رنگ مشکی عرض 80 سانت با دکمه لمسی و صفحه نمایش با جک برقیاز دیگر محصولات با کیفیت بالایی که توسط شرکت داتیس تولید می‌شود هود داتیس است. از ویژگی های مشترک محصول هود داتیس می توان به موتور پر قدرت فلزی ، فیلتر 3 لایه آلومینیومی ، صفحه نمایش و صفحه کنترل تاچ اشاره نمود.

ابتکارات داتیس ، تولید هودیست که با اشاره دست و بدون لمس آن ، خاموش و روشن می شود. این محصول هود مدل آرو به رنگ مشکی و تعداد دور موتور 6 است.

شرایط ضمانت و گارانتی محصولات داتیس:

  1. هزینه ایاب و ذهاب به عهده خریدار می‌باشد.
  2. خدمات جهت نصب و سرویس محصولات در مدت زمان ۲۴ ساعت انجام می‌پذیرد.
  3. در صورت نصب و راه اندازی و تعمیرات توسط افراد غیرمجاز این ضمانت نامه فاقد اعتبار می‌باشد.

مدت ضمانت محصولات به شرح ذیل می‌باشد.

  • گارانتی اجاق گاز داتیس : تمامی قطعات شامل ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۲۴ ماه می‌باشد.
  • گارانتی هو د داتیس : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد. (استفاده از محافظ برق الزامی می‌باشد.)
  • گارانتی سینک داتیس : اعتبار این ضمانت نامه ۱۲ ماه از تاریخ فروش می‌باشد که توسط فروشگاه دار مهر و امضا گردیده است. (اگر برش کابینت طبق الگوی برش داخل کارتن نباشد سینک شیشه‌ای شامل ضمانت نمی‌باشد.)
  • گارانتی فر داتیس : اعتبار این ضمانت نامه از تاریخ نصب به مدت ۱۸ ماه می‌باشد.

جهت استفاده از ضمانت نامه، ارائه ضمانت نامه در زمان مراجعه متخصصین شرکت الزامی می‌باشد.

این ضمانت نامه شامل قطعات فنی دستگاه بوده و خرابی ناشی از حمل و نقل، نوسانات برق، عدم دقت در نگهداری و استفاده از محلول‌های پاک کننده غیراستاندارد جزء شرایط ضمانت نامه نمی‌باشد.

خریدی مطمئن از نمایندگی فروش داتیس :

فروشگاه فرجی به عنوان نمایندگی فروش داتیس عرضه کننده محصولات داتیس با خدمات و گارانتی معتبر میباشد. و فروش به صورت حضوری و آنلاین را برای شما مصرف کنندگان محترم ایجاد نموده است. شما می توانید از سراسر کشور خرید خود را انجام دهید.

  • در صورت وجود هر گونه سوال در مورد محصولات ، گارانتی ، نحوه خرید و ارسال با مجموعه فرجی تماس گرفته و از خدمات مشاوره بهره مند شوید.